zaterdag 19 juni 2010

Motivatie keuzevakken

Dit schooljaar moesten we een aantal keuzevakken kiezen. Hieronder geef ik wat extra uitleg waarom ik nou precies deze keuzevakken heb gekozen.

kunst als inspiratie (kwartaal 2)
Dit keuzevak heb ik gekozen omdat ik er graag eens een keer achter zou willen komen waar alle beroemde kunstenaar van het verleden nou hun inspiratie vandaan hebben gehaald. Ook lijkt dit mij een keuzevak waar ik veel van kan leren, omdat het mij leert inspiratie te zoeken en te vinden op andere plaatsen.

sound design (kwartaal 3)
Zelf ben ik meer into rock en metal, maar ik heb het altijd al fascinerend gevonden om een DJ bezig te zien met al zijn apparatuur. Daarom heb ik voor dit kwartaal Sound design gekozen. Hier hoop ik de beginselen te leren waar DJ's zo goed in zijn.

muziek en emotie (kwartaal 4)
Muziek is altijd mijn ding geweest. Daarom heb ik voor de laatste periode Muziek en emotie gekozen. Hier wil ik verder op de emoties ingaan die bepaalde muziekanten in hun muziek stoppen. Ook wil ik erachter komen hoe ze het opwekken van een bepaalde emotie bereiken, door middel van enkel muziek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten