dinsdag 22 juni 2010

Leerdoelen + Reflectie KWARTAAL 2

Verwachting van de periode:
Aan het begin van dit kwartaal heb ik gelukkig de Creative Suite 3 Master Collection van Adobe weten te bemachtigen. Nu kan ik dus eindelijk van mijn Adobe Element afstappen, en overgaan op de echte programma’s. mijn grootste doel van deze periode zal dus het onder de knie krijgen van de Adobe programma’s zijn. Verder merkte ik bij mezelf dat ik mijn tijd erg slecht indeelde. De indeling van mijn tijd hoop ik in het 2de kwartaal te verbeteren.

SMART leerdoelen:
Binnen periode 2 wil ik in Photoshop CS3 alles leren en kunnen reproduceren wat we leren en hebben geleerd in de eerste 2 periodes.
In periode 2 gaan we met inDesign werken, dus heb ik als leerdoel dat ik alles wat we bij VID leren aan het einde van de periode kan reproduceren.
In de eerste periode merkte ik dat ik werk veel te ver opschoof naar het einde van het kwartaal. Deze mentaliteit wil ik kwijt raken, eerder beginnen met mijn werk zodat ik aan het einde van de periode een minder hoge werkdruk heb.

Reflectie op het periode:
Nou er alweer een half jaar om is, ben ik blij om te merken dat ik het nog steeds erg naar mijn zijn heb op Communication & multimedia design. Mijn klas is heel gezellig en we zorgen er met z’n alle voor dat de sfeer goed blijft. Met mijn leerdoelen is het deze periode ook erg goed gegaan. Ik heb InDesign goed onder de knie, en met Photoshop CS3 kan ik meer dan dat ik zelf verwacht had. Het beter indelen van mijn werk ging al stukke beter dan vorige periode, maar door de grotere hoeveelheid werk die we deze periode hadden kwam ik aan het einde van de periode alsnog in tijdnood. Toch beschouw ik dit leerdoel als geslaagd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten