dinsdag 22 juni 2010

Leerdoelen + Reflectie KWARTAAL 3

Verwachting van de periode:
Doordat we in het 2de kwartaal heel meer extra werk kregen zoals IAD, was ik ondanks mijn verbetering in plannen niet in staat evenveel tijd aan al mijn vakken te besteden. Hierdoor moet ik nu in de derde periode veel vakken herkansen. Om dit kwartaal te redden zal ik dus wederom extra goed moeten plannen om al mijn werk van de derde periode, en de herkansingen van de tweede periode die daarbij komen, op tijd af te krijgen.

SMART leerdoelen:
Binnen periode 4 wil ik in Illustrator CS3 alles leren en kunnen reproduceren wat we leren bij VID in de derde periode.
Scripting vond ik in de eerste periode al erg moeilijk. Toch stel ik als leerdoel om aan het einde van deze periode, alles wat we leren bij Java scripting te kunnen reproduceren, om zo Java toe te kunnen passen in HTML.

Reflectie op het kwartaal:
Het was weer een belachelijk druk kwartaal. Ik ben van mening dat we veel teveel deadlines hebben waar we aan moeten voldoen. Op de manier zoals nu les wordt gegeven, doen we van elk van de vakken maar een klein beetje. We gaan niet heel diep in op alle stof omdat er al weer verder gewerkt moet worden. Ook ben ik het niet helemaal eens met de manier waarop de dummy’s van Media & Creativiteit worden nagekeken. Dit moet door 1 docent gebeuren, die van tevoren aangeeft wat voor eisen hij of zij aan een dummy stelt. Nu stellen 6 verschillende docenten allemaal verschillende eisen aan de dummy, waardoor de kans heel groot is dat je de ene periode een 7 haalt en de andere periode een 4. Met Illustrator kan ik nu tegen het einde van de periode erg goed overweg. Dit leerdoel beschouw ik als geslaagd. Helaas heb ik mijn leerdoel voor FED weer niet gehaald. Dit omdat ik Arjo Post gewoon geen les vind kunnen geven. Verder is er gewoon niemand op school die wat af weet van Javascripting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten