dinsdag 22 juni 2010

Leerdoelen + Reflectie KWARTAAL 1

Verwachting van de periode:
In dit kwartaal wil ik graag alles nog een beetje gaan verkennen. Ik wil weten met wat voor studie ik te maken heb, en wat er precies van mij verwacht word. Een van mijn hobby’s is fotografie, met photoshop heb ik echter zelden gewerkt. Ook heb ik nog nooit gewerkt met HTML. Elk aspect aan deze opleiding is nog helemaal nieuw voor me, dus deze periode houd ik voor het ontdekken

SMART leerdoelen:
Beter in de basisprincipes van photoshop elements 7 van Adobe worden. Deze basisprincipes bestaan uit alles wat we nodig hebben in de eerste periode voor VID. Aan het einde van deze periode ben ik van plan deze basisprincipes onder de knie te hebben.
De HTML en CSS die we deze periode krijgen bij FED wil ik aan het einde van de periode effectief kunnen toepassen, zodat ik bijvoorbeeld een site kan bouwen

Reflectie op de periode:
Als ik terugkijk op mijn eerste periode hier op school kan ik constateren dat ik de afgelopen periode veel nieuwe dingen heb geleerd. Ook ben ik er blij mee dat deze opleiding echt is waar ik naar zocht. Ik had aan het begin van de periode nog een beetje moeite met dat alles via de computer ingeleverd moet worden, maar gelukkig ben ik nu wel aan die manier van werken gewend geraakt. Wat mijn leerdoelen betreft: ik kan al behoorlijk goed overweg met photoshop element 7, dus dat leerdoel beschouw ik als geslaagd. Toch ga ik eens kijken of ik de Adobe Master Collection van iemand kan krijgen met daarin de volledige programma’s. mijn FED leerdoel om HTML & CSS te kunnen reproduceren heb ik niet gehaald. Dit komt doordat ik de manier van lesgeven van Arjo Post totaal niet fijn vind. Het enige waar ik wat aan heb zijn de workshops van Mio, maar die zijn te kort om alles te vragen wat ik wil weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten