zondag 4 juli 2010

Sollicitatie voor jaar 2

Het hele jaar ben ik geprezen door mijn medestudenten uit mijn projectgroepjes, dat ik een erg goede sfeer kan combineren met hard werken. Met mij in het team en in de klas kan er altijd gelachen worden. Toch blijft er met mijn aanwezigheid een goede werksfeer in de klas. Van mezelf ben ik heel stil en teruggetrokken, maar vraagt iemand iets aan mij waar ik hem of haar mee kan helpen, dan zal ik niet schuwen hem of haar zo goed mogelijk te helpen.
Het eerste jaar ben ik heel langzaam ontwikkeld. Pas in de 4de periode kreeg ik echt het idee dat ik echt helemaal in de opleiding zat. Hierdoor heb ik nog niet helemaal mijn potentie aan alle leraren kunnen laten zien, maar mijn studie loopbaan coach ( die ook mijn docent Media & creativiteit is ), zegt dat hij de potentie echt wel ziet zitten. In het 2de jaar zal ik pas echt veel van mezelf kunnen laten zijn. Ik weet zeker dat ik vanaf volgend jaar mijn opdrachten kan presenteren aan de docenten zoals zij het graag zien, maar ook zoals ik het graag wil zien. Tot slot vind ik dat ik geschikt ben voor jaar 2 van deze opleiding omdat ik deze opleiding met heel veel plezier volg, en ik plezier heb in het maken van elke opdracht die ik toegewezen krijg. Deze opleiding omvat gewoon mijn hobby’s en interesse, en er is niets leuker dan van je hobby je vak maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten