zaterdag 3 juli 2010

SLC gesprek kwartaal 4

Studievoortgang:
In dit deel van het gesprek met mijn Studie Loopbaan Coach heb ik het gehad over mijn studievoortgang. Dat ik na 3 periodes nog maar 29 studiepunten had vond hij erg problematisch. Neem daarbij het feit dat ik me pas laat in het jaar ben gaan ontwikkelen als CMD student, en dat de docenten niet het beeld hebben van mij hebben dat ze moeten hebben. Wat betreft de studiepunten werd er door mijn Loopbaan Coach erop gewezen dat het handig zou zijn, als ik een lijstje bij zou gaan houden met welke studiepunten ik dit jaar nog kan halen. Zelf houd ik al het hele jaar mijn voortgang in de gaten door regelmatig op osiris te kijken, maar dit is niet accuraat omdat sommige cijfers pas heel laat ingevoerd worden.

Wat ik dit jaar nog kan halen:

Wat ik nog moet krijgen:
Presenteren = 1 studiepunt
Abv kwartaal 2 = 1 studiepunt

Van kwartaal 3:
M&C = 2 studiepunten
FED = 2 studiepunten

Van kwartaal 4:
IAD = 2 studiepunten
Keuzevak = 2 studiepunten
FED = 2 studiepunten
M&C = 2 studiepunten
MAR = 2 studiepunten
SLC = 3 studiepunten

Huidig aantal studiepunten: 33
Studiepunten die nog te behalen zijn: 19
Maximaal te behalen aantal studiepunten dit jaar: 52

SWOT & Kolb leerstijlen:
Tijdens het SLC gesprek hebben we het ook gehad over mijn SWOT analyse. Deze hebben we doorgenomen, en kwamen tot de conclusie dat er nog een aantal slordigheidfoutjes in stonden die verbeterd moesten worden. Bij het kijken naar mijn Kolb leerstijlen test merkte mijn studie loopbaan coach op dat ik heel goed een verband kon leggen tussen de SWOT analyse en de Kolb leerstijlen test. Hij zij dat als ik dat goed kon, dat je dan pas een heel duidelijk beeld van jezelf kunt scheppen. Dan weet je pas wat werkelijk je capaciteiten zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten