vrijdag 28 mei 2010

SLC gesprek kwartaal 3

gesprek met SLC kwartaal 3
naam: Niels Middelkoop
SLCer: Fedde VD Velde
Datum van gesprek: 8-4-2010

Studievoortgang
Ik heb het met fedde gehad over hoeveel studiepunten ik had aan het begin van de 3de periode en in hoe grote mate ik dat al heb bijgewerkt. Vakken die ik moest herkansen van de 2de periode waren:
- Project: dit gaat goed. Ik en mijn groepje zijn goed op weg om hier dit keer wel gewoon de volle 4 studiepunten voor te halen.
- VID: ik heb ik in week 3 al ingeleverd bij Marijke. Zij heeft daar vervolgens in week 5 van kwartaal 3 al een voldoende voor gegeven. Dit is dus ingehaald
- IAD: hier ben ik nog hard aan bezig. Ik ga hiervoor Chantal hulp vragen aangezien zij een van de weinige was die vorige periode een voldoende voor dit vak had. Verder ben ik hier ook positief over dat dit gaat lukken.
- ABV: dit moest ik ook herkansen samen met Ivanka maar dat heb ik in de chaosweek van periode 2 al gedaan. Hier heb ik een voldoende voor gekregen, en is verder ook afgerond

Digitaal portfolio
Hier ben ik nog hard aan bezig. Ik weet al wel wat de inhoud van mijn portfolio wordt dus dat zal in kwartaal 4 geen obstakel meer vormen. Verder hou ik erg van fotografie, dus dit zal in mijn portfoliosite een groot aandeel hebben. Hetgeen wat met tegenhoud is het feit dat ik mijn google account niet terug kan krijgen van google en daardoor geen blog aan kan maken op blogger. Verder ben ik hier ook positief over dat ik dit ook voor de deadline gewoon kan inleveren

Leerdoelen
Mijn leerdoelen had ik niet bij de hand tijdens het gesprek. Ik wist echter wel dat 1 van mijn leerdoelen wat dat ik beter kon werken met de adobe programma’s voor het einde van de periode. Hier heb ik echter niet veel aan kunnen doen omdat we deze periode weinig met dit soort programma’s hebben moeten werken.

Wat hebben we verder besproken:
Dit ik de opleiding nog steeds heel erg leuk vind, en dat ik zeker niet van plan ben te stoppen. Ik werk met veel plezier aan mijn huiswerk omdat het gewoon opdrachten zijn die mij zeer interesseren.
Verder hebben we het gehad over het feit dat ik vind dat ik sommige vakken helaas moet verwaarlozen omdat ik anders geen tijd heb om vakken die naar mijn mening belangrijker zijn, op een goede manier af te maken. Ik heb namelijk geen zin om van alle vakken maar een beetje te leren. Ik wil echt dieper ingaan op bepaalde vakken, omdat ze mij simpelweg gewoon meer interesseren.

Wat hebben we afgesproken:
In de chaosweek mail ik naar Fedde over:
- Mijn leerdoelen die ik verder heb uitgewerkt
- Hoe het me is afgegaan aan het einde van de 3de periode
- De layout van mijn portfolio site

Geen opmerkingen:

Een reactie posten