zondag 25 april 2010

weekje niets

na de derde periode is het weleens lekker om een weekje niets te doen, of te doen waar je de hele periode al zin in had, maar gewoonweg de tijd niet voor had. deze week heb ik al die dingen maareens gedaan.
- heel veel gitaar gespeeld
- zuidplein geweest
- gesocialized met verwaarloosde vrienden
achjaa het fijn om vrij te zijn, maar na zolang school en dan opeens niets meer te doen hebben kan soms lijden tot verveling. gelukkig had ik daar afgelopen week vrij weinig last van.

morgen begint de 4de en laatste periode van school, dus wat vind ik daar van?
nou er zijn een paar positieve punten en negatieve punten.
positieve:
- terug naar de altijd gezellig klas
- nieuwe dingen leren
- de zomer komt eraan ( dat hoort er niet echt bij)
- geen VID
- guerilla marketing here i come (kwaadaardig lachje)

negatieve:
- nogsteeds de eindeloze hoeveelheid deadlines.
- nogsteeds IAD. boekbinder is wel fijn, maar de hoeveelheid werk niet.
- het rooster

dus. ik hoop dat ik het allemaal ga redden en dat ik aan het einde van de peridoe kan zeggen da ik naar de 2de klas mag. ik laat het wel weten..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten